Előszó

2011. március 27., vasárnap

Tank

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok,nagyon jól néz ki! Apósom 90.születésnapjára csináltattunk neki is egy tankos tortát,a Nimród tankot formázták meg egy nagy fehér bevonatu puncstortára. Tehát csak dekoráció volt a tank marcipánból. Nem is ette meg, örzi azóta is;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Olyan mintha, igazi kisjáték tank lenne. Gyönyörű tortákat csinálsz!

    VálaszTörlés
  3. Szuper jól néz ki! Gratulálok! A "csövet" miből, hogyan készítetted?

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörü .A szinezést hogy oldotad meg?

    VálaszTörlés
  5. Szia, Eszter!
    A csövét meg lehet oldani, karamellből, grillázsból, plasztik csokiból, tragantból, leszárított marcipánból vagy cukortésztából. Illetve szokás használni nem ehető, de élelmiszerbarát anyagokat, mint hurkapálcika, szívószáll stb.

    VálaszTörlés
  6. Szia, rozsika!
    A színezést kitakarásos airbrush technikával oldottam meg. A tortát leburkoltam halványzöld színnel. Sütőpapírból fecniket téptem és pici vízzel a torára tapasztottam, majd lefújtam egy sötétebb zöld színnel. Következő lépésként levettem néhány papírdarabot és ráfújtam egy újabb barnás-zöldes árnyalatot. Ezt addig folytattam míg el nem értem a kívánt hatást.

    VálaszTörlés