Előszó

2011. április 17., vasárnap

Beszámoló a második tortadíszítő tanfolyamról


Március 18.-án lezajlott a második tortadíszítő tanfolyam. Ismét remek volt a hangulat, és sok pozitív visszajelzést kaptam. Így a folytatás nem maradhat el.






Lisztnélküli piskótát sütöttünk. Majd betöltöttük egy finom trüffelkrémmel.


 











Ezután, ötletesen és változatosan díszítettünk. 
 











Ki a csokoládét, ki a marcipánt részesítette előnyben.

 











Közben pedig barátságok szövődtek.

A formatorta bemutató keretein belül ezúttal, egy női táskát készítettem el. 

Egy kedves résztvevőm leírta élményeit a blogján, érdemes megnézni.Mummy blgján.



5 megjegyzés:

  1. szia

    érdeklődnék, hogy a 3. tanfolyamon ami lesz krém ("világ leggyorsabban elkészíthető, habkönnyű csokoládékrémjével") az milyen krém?

    VálaszTörlés
  2. Tortadíszítő verseny! Még 2 napig lehet nevezni. AZt hiszem, ez itt aktuális lehet:)
    http://tortadiszites.blogspot.com/2011/03/tortadiszito-verseny-2011-tavasz-kiiras.html
    Köszönöm a lehetőséget, és izgatottan várom a jelentkezőket!
    Üdv,
    Lőrincz Tímea

    VálaszTörlés
  3. Szia, biii!

    Nagyon finom, gyorsan elkészíthető, elronthatatlan, habkönnyű csokoládékrém. Saját receptem, ami nem is vajkrémes és nem is tejszínes. Szándékosan és kifejezetten a tortadíszítő tanfolyamra fejlesztettem ki, mert bárki el tudja készíteni és nagyon sok időt meg lehet vele takarítani. Éppen ezért a receptet még nem teszem közzé, mert akkor értékét veszítené. Remélem ezt meg tudod nekem bocsájtani.
    Üdv: Farkas Vilmos

    VálaszTörlés
  4. Szia,Timi!
    E-mail ment kérlek jelezd, ha megkaptad!
    Üdv: Farkas Vilmos

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm. Válaszoltam, a blogra fel is tettem röviden:)

    VálaszTörlés