Előszó

2012. szeptember 15., szombat

Motkány torta


Egyszer egy mesterem, azt mondta, hogy mindenki olyan díszmunkákat tud a legjobban elkészíteni, aminek a témája kedves neki. Én a legjobban az állatos, növényes és mesefigurás tortákat szeretem, és az olyanokat, amelyek valamiért aranyosak vagy viccesek. Ez a furcsa kis lény, állat is, mesefigura is és szerintem aranyos is. Nagyon hálás feladat, ráadásul sokkal könnyebb, mint amilyennek első ránézésre tűnik. Amúgy trüffel tortából készült. Ennek dióval és kakaómasszával készül a pikótája. Ezt háromfelé vágjuk, és meglocsoljuk narancslikőrrel, majd a lapokat még megkenjük jófajta szilvalekvárral. Ezután kerül bele a krém, ami tejszínből és csokoládéból készül. Nagyon finom és lágy torta, ezért döntöttem úgy, hogy inkább fekve készítem.

5 megjegyzés:

  1. Ezt a figurát én is kedvelem mint filmbeli szereplőt! Viszont elképzelni sem tudom az ilyen élethű figurának az elkészítésének a módját! Az íze nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! Én is kíváncsi lettem volna a fázisokra!

    (Biztos nagyon nehéz lehet fekve készíteni a tortát) :-)))

    VálaszTörlés
  3. Már megdícsértem a fb-on is, de nem hagyhatom itt se szó nélkül! Totál oda vagyok érte, nagyon jól sikerült! :) Motkány a nagy kedvencem a meséből!

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett!!!!,hát igen aki profi annak nem nehéz az elékszítése.Azt sem tudnám hogyan kezdjek hozzá.

    VálaszTörlés
  5. Állati jóóóó!:))) Amúgyis nagy csodálód vagyok!!!

    VálaszTörlés